
MINDFULNESS ΣΤΗΝ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΤΟΥ ΠΕΛΑΤΗ
Κάθε αλληλεπίδραση με τον πελάτη
μετατρέπεται σε θετική εμπειρία
Με την επιστημονική συνεργασία του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (εργαστήριο ΑΓΟΡΑ) και την καθοριστική συμβολή του Καθηγητή Γιώργου Σιώμκου, το πρόγραμμα φέρνει για πρώτη φορά το Mindfulness στον σχεδιασμό της εμπειρίας του πελάτη, δίνοντας στην ομάδα σας στρατηγικό πλεονέκτημα στην πιο κρίσιμη μάχη της αγοράς: την εμπιστοσύνη των πελατών σας.
Στη σημερινή ανταγωνιστική αγορά, οι πελάτες δεν αρκούνται στην επίλυση ενός προβλήματος· θέλουν να νιώσουν ότι τους καταλαβαίνουν. Δεν αγοράζουν αυτό που θα βρεθεί μπροστά τους ή που είδαν σε μια διαφήμιση, αλλά αυτό που ξεχωρίζει προσφέροντάς τους μια μοναδική εμπειρία. Κάθε αλληλεπίδραση είναι μια ευκαιρία για ουσιαστική σύνδεση. Μια εμπειρία που δημιουργεί εμπιστοσύνη, οδηγεί στην αγορά, την πιστότητα, και χτίζει μακροχρόνιες σχέσεις.
Το Executive Training στο Mindfulness στην Εμπειρία του Πελάτη σας εξοπλίζει με εργαλεία για να:
αναγνωρίζετε τις πραγματικές ανάγκες πίσω από τις επιθυμίες του πελάτη
τον προσεγγίζετε χωρίς προκαταλήψεις και στερεότυπα
καλλιεργείτε ενσυναίσθηση σε κάθε στάδιο του customer journey
μετατρέπετε ακόμα και τις δύσκολες στιγμές σε θετικές εμπειρίες
δημιουργείτε μια κουλτούρα εξυπηρέτησης που κάνει την επιχείρηση να ξεχωρίζει

Σε Ποιους Απευθύνεται
Σε επαγγελματίες και στελέχη που σχεδιάζουν προϊόντα και υπηρεσίες, και συναντιούνται και αλληλοεπιδρούν με τον πελάτη σε οποιοδήποτε σημείο του customer journey (π.χ. branding, επικοινωνία, έρευνα, πωλήσεις, after-sale service, εξυπηρέτηση πελατών, κλπ.)
Σε decision makers που διαμορφώνουν στρατηγικές που αφορούν τον πελάτη
Σε επικεφαλής ή εκπαιδευτές ομάδων πωλήσεων, μάρκετινγκ, εξυπηρέτησης κλπ.
Τι Θα Αποκομίσετε
Βαθύτερη κατανόηση της αγοραστικής εμπειρίας και διαμόρφωση στρατηγικών για τη βελτίωσή της, μπαίνοντας στα ‘παπούτσια του πελάτη’
Ανάλυση συμπεριφοράς του καταναλωτή και παραγόντων που τη διαμορφώνουν
Διαχείριση αρνητικών εμπειριών πελατών με ψυχραιμία και επαγγελματισμό
Ενίσχυση συναισθηματικής νοημοσύνης και επικοινωνιακών δεξιοτήτων
Κατανόηση του ρόλου της τεχνολογίας στη σύγχρονη εμπειρία αγοράς
Πρακτικές mindfulness για σχεδιασμό και διαχείριση του customer journey
Δημιουργία ισχυρού δεσμού εμπιστοσύνης ανάμεσα στο brand και τον πελάτη
Περιγραφή Προγράμματος
-
Διάρκεια: 20-30 ώρες
Μορφή: workshop δια ζώσης, σε ομάδες
Τόπος: εντός ή εκτός του χώρου εργασίας
-
Κατόπιν συνεννόησης, ανάλογα με τον αριθμό συμμετεχόντων και τη μορφή υλοποίησης.
-
Για αναλυτική παρουσίαση και πληροφορίες, επικοινωνήστε με την Δέσποινα Γιαννούλη ΕΔΩ.